PILATES  vám protáhne, zpevní a posílí celé tělo.
Pohyb je vedený na podložce tzv. "MAT exercise".
LOVE... z angl. slova láska, milovat... toto cvičení si jednoduše zamilujete...

... s Kristýnou MÁTlovou!

Metoda Pilates MAT

Autor metody Joseph Hubertus Pilates sloučil prvky rehabilitačního a zdravotního cvičení Západu s východními systémy cvičení (jóga či tai-chi) a nazval jej "Kontrologie", později přejmenováno na Pilates.

Pilatova metoda se řadí mezi cvičení "Body and Mind", jejíž cílem je dosažení spolupráce mysli a těla. 

Jedním ze základních principů cvičení Pilates je koncentrace na dech a zapojování svalů v daném pořadí

Dalšími principy jsou kontrola a plynulost pohybu.

Cvičení lze charakterizovat jako klidné a intenzivní zároveň.

 Pilates Reformer

REFORMER je velice efektivní cvičební stroj. Díky němu se lze dostat do formy ve velmi krátkém čase, aniž by zatížil pohybový aparát člověka. Od února 2019 je tento skvělý stroj i na Valašsku - ve Vsetíně - v novém Pilates studiu (Mostecká 130), budova Petrklíče.

REFORMER pracuje s pevným i pohyblivým bodem, díky čemuž skvěle kopíruje princip svalové akce. Umožňuje daleko lepší kontrolu pohybu a jistotu, že už od prvního cvičení zapojujete správné svalové skupiny.

Proč cvičit Pilates na REFORMERu?
• Perfektně posílíte břišní, hýžďové a zádové svalstvo
• Získáte dlouhé, štíhlé, pružné svaly
• Pomáhá s odtraňováním bolesti zad a kloubů

Pro koho je cvičení na REFORMERu vhodné?
• Pro všechny bez jakéhokoliv omezení
• Pro ty, kteří jsou po úraze a potřebují rehabilitovat
• Pro všechny, kteří se chtějí dostat do kondice a mít hezkou postavu

Lekce jsou zcela individuální. Cena jedné lekce je 450Kč/60 minut. V případě zájmu mne kontaktujte.

Benefity

Cvičení Pilates je vhodné pro všechny věkové kategorie, pro muže i ženy. Doporučuje se nejen jako pokračování rehabilitační léčby, ale také jako doplněk různých sportovních aktivit. Pilates pomáhá odstraňovat svalové dysbalance a kompenzuje jednostranné zatížení při většině sportů. Cvičení je také  určeno pro jedince s bolestmi zad, s nadváhou, trpící stresem, ale i jako prevence proti osteoporóze. 

Pilates vám pomůže k dlouhým, štíhlým a hlavně funkčním svalům. Při pravidelném cvičení alespoň jednou týdně získáte propracované zádové, břišní a hýžďové svalstvo pro správné držení těla.

Lepší držení těla a...


  • Účinnější zažívání
  • Plošší bříško
  • Lepší krevní oběh
  • Zdravější pokožka
  • Zlepšená imunita
  • Větší síla a lepší koordinace


Maximální výsledky v minimálním čase

  • Pilates posiluje a prodlužuje všechny svaly včetně těch hluboko uložených. Současně zajišťuje správné vyvážení a držení celého těla.
  • Cvičení Pilates stojí na kvalitě, ne na kvantitě. 

"Čistou hlavu"


  • Pilates je výborným prostředkem proti stresům každodenního života.
  • Během cvičení se soustředíte jen na pocity vlastního těla a na pohyby, které provádíte.

Lekce 

Nemusíte se vzdávat svého oblíbeného cvičení ve fitku, plavání, či běhu... 

Pilates je nejen skvělé cvičení samo o sobě, ale také výborným pomocníkem při protahování a formování svalů sportovců. Věděli jste, že původně bylo toto cvičení vystaveno pro muže? Nyní z jeho benefitů těží nejen oni, ale i velké procento žen.

Máte zájem o individuální či skupinovou lekci? Preferujete intenzivní kurz? Více informací zde:

Reference

Eva (33 let)

Administrativa

„Jako zaměstnaná maminka dvou dětí oceňuji zejména časovou flexibilitu lekcí. Můžu si tak s klidným svědomím dopřát čas sama na sebe a zároveň udělat něco pro své zdraví. K rodině se pak vracím odpočatá a zároveň nabitá energií do dalších aktivit.“

Pavlína (38 let)

Fyzioterapeutka

Pilates s Kristýnou je pro mě podobný jako fyzioterapie.

Pohyby končetin jsou izolované a vychází ze středu těla - ze stabilního trupu. To podporuje fyziologii - to, jak to v těle má být a tímto se i léčí.

Po cvičení pak celé dny držím tělo jinak - lépe hlavu, záda a pohybuji se ladněji při chůzi. 

Pevné břicho, pánevní dno a pěkný zadek to je pak bonus navíc :-)"

Veronika (37 let)

Učitelka

"Díky cvičení s Kristy jsem zjistila, že mám svaly, o kterých jsem nevěděla :-)"

Petra (42 let)

Porodní asistentka

"Velmi oceňuji cvičení v malých skupinkách. Díky tomu je čas spravit špatně prováděný cvik, takže se zvýší jeho účinnost. Než jsem začala cvičit Pilates, tak jsem se docela dlouho nehýbala, ale již po několika lekcích cítím, jak je mi za to moje tělo vděčné. Všem můžu Pilates jen doporučit."

Olga (40 let)

Pedagožka MŠ

Po Pilatesu cítim se skvěle,

do plavek zformuji se směle.

MATlove to je ta cesta,

už se necítím, jak z kynuteho těsta.

Pokud ti záleží na duši, těle,

doporučuji Kristýnu vřele!!!

Věra (62 let)

Technik

"Na každé cvičení těším se jak děcko
a těšit se je pro děcko všecko!
Milá Kristýnko,
děkuji za Tvé nadšení, které je vysoce infekční - s velmi krátkou inkubační dobou.
Zpevnění povoleného břicha je super."

"Po 10 lekcích se budete cítit lépe, po 20 lekcích budete lépe vypadat a po 30 lekcích budete mít nově vytvarované tělo."  J. Pilates